12 maja 2014

Testy 4 lakierów + ombre

znowu krótko i na temat:

Kupiłam dzisiaj 2 nowe lakiery i jeden bazo - top coat, więc wypróbuje je od razu :D
Produkty których użyję widać na zdjęciu powyżej. Lakiery to:
* Lovely Super fast dry Top coat. (ten produkt opiszę do końca tygodnia w osobnej notce)

Miss sporty Clubbing Colours 326 

Miss sporty Clubbing Colours 038

* Rimmel 60s. 850 Aye, Aye, Sailor




Przepis na Ombre Nails zapewne znacie, więc się nie rozpisuję. Na zdjęciu tego efektu nie widać, na paznokciach natomiast jest on delikatny, widoczny ale.. hmm... taki wiosenny :)

Na wybrane paznokcie nakleiłam w ten sposób taśmę klejącą (jako że tasiemki brak).
Pokryłam paznokcie grubszą warstwą lakieru z Rimmela i od razu ściągnęłam taśmę.

Teraz tylko wymyć skórki, pokryć Topem i gotowe!


Na końcu skórki posmarowałam grubą warstwą masełka do ust. 


Kilka przemyśleń:

Po prysznicu (jakieś 2-3h od pomalowania) na niektórych paznokciach lakier starł się na końcówkach / odprysnął. Wątpię, że to przez lakier - obstawiam bazę. 
Teraz po kilku poprawkach pokryję to moim starym Wibo Fluo. 

Zobaczę jak się spodoba i utrzyma ^.^

~Kala



1 komentarz: