7 maja 2014

Miss sporty Clubbing Colours 042

Hej wam! Jako że jest w Rossmannie promocja na rzeczy do ust i paznokci - kupiłam 2 lakiery :)

Po lewej Miss sporty Clubbing Colours 326 / po prawej Miss sporty Clubbing Colours 042 

Dzisiaj zajmiemy się 042. 
Pierwsza warstwa jak widać dała nie za ciekawy efekt. (Palec serdeczny dalej się kuruje :D)

Po 2 warstwie stwierdzam, że uwielbiam ten kolor. Na zdjęciach wygląda na bordowy [?], na żywo natomiast - w świetle dziennym - na czarny. Światło z lamp wydobywa z niego piękny kolor.
Miejscami widać prześwity - być może będę malować 3 warstwę. Jak wskazuje nazwa (qoick dry) wysycha bardzo szybko.

No i na koniec rozbabrałam sobie bok kciuka (brawo ja!), więc powtórzyłam na obu kciukach wzorek "Coś" (lakierem z pierwszego zdjęcia).

Na lewej ręce wygląda lepiej ;)


1) Dzisiaj jeszcze napiszę Snowboardowe straty vs. Eveline 8w1 (#3)

2) Jutro lub po jutrze wrzucę zdjęcia paznokci, które będę robić jutro - na komunię siostry (chyba) mojej kumpeli :D 

~Kala 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz