24 maja 2014

Nails inspired by Divergent - Candor

"Truth makes us transparent. Truth makes us strong. Truth makes us inextricable." 

Miałam tylko chwilę, na zrobienie zdjęć, ale cóż...

Kolorami Prawości są czerń i biel - symbolizujące prawdę. 
Paznokcie Magdy pomalowałam najpierw bazą z Nail Expert Manicuer a następnie dwiema warstwami czarnego lakieru (Miss Sporty 080). Na kciukach naprawiałam jeszcze nadłamania. 
Na 2 palcach zrobiłam po bokach białą kreskę (patrz zdjęcie) lakierem Delia art decoration nr. 1. 
Na paletkę do farb wylałam trochę białej i czarnej, akrylowej farby, a następnie skośny pędzelek zamoczyłam tak samo, jak przy wzorze dot. Nieustraszonych (jeden koniec w białej, drugi w czarnej).
Lekko rozmazałam ją na dłoni, żeby zatrzeć linię między kolorami. Na środku paznokcia przykładam jeden z końców i (cały czas lekko drgając pędzelkiem) robię taki oto wzorek:
 Dodatkowo na palcach wskazujących nakleiłam coś, co nazywa się "naklejki kryształowe na paznokcie", a całość pokryłam top coatem z Wibo nr. Fluo.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz