17 maja 2014

Nails inspired by Divergent - Dauntless #1

Hej, mam dla was dzisiaj paznokcie INSPIROWANE stylem Nieustraszonych z serii "Niezgodna".
Dodam, że to moje wyobrażenie po przeczytaniu książek i obejrzeniu filmu. To, że nie ma tam płomieni, nie znaczy że nie wiem o czym piszę.
Będzie to seria Nails inspired by Divergent. Dla każdej frakcji będą minimum 2 interpretacje.

Zaczynamy:

Na paznokcie pomalowane Miss Sporty Lasting Colour Maxi Brush 080, pędzelkiem do wzorków nakładam lakier Inglot 891 we "wzór" widoczny na zdjęciu.

Na pędzelek do ust/brwi (jak kto woli) - skośny nakładam 2 kolory farby akrylowej - po dłuższej stronie włosia biały, po krótszej czarny. Mieszam to na ręce tak, aby granica między kolorami się zatarła.

No i nakładamy na pazurki - czarną stroną na dole, robiąc malutkie zygzaczki schodzicie od środka paznokcia - do jego końcówek.
Na to, zwykłym pędzelkiem malarskim nałożyłam "ciapkę" czerwonego lakieru (opisany w poprzedniej notce).



Na wszystko oczywiście top coat - u mnie pozostaje Wibo fluo top coat. 


 Na mój połamany paznokieć na palcu serdecznym nałożyłam Inglot 891. Na końcówkę ( a z  sumie to od końcówki) nałożyłam biały brokat.
Biały, wyglądający jak niebieski brokat lekko przyciskam palcem - aby trochę lepiej się wpił w lakier.

 Czarną i białą farbą zrobiłam kolejne "ciapki" pomiędzy brokatem, a na koniec pokryłam wszystko tym samym Top coatem co resztę.



~Kala 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz