8 sierpnia 2014

TAG Paznokciowy! ~Mała odmiana :3

Hej :) Przeszukałam Internety w poszukiwaniu takowego TAG'u i oto jest!  Tak znalazłam tutaj: [Klik]



1. Ulubiona marka lakierów?


Rimmel i Miss Sporty


2. Lakiery brokatowe czy kremowe?
Kremowe. Brokat to nie mój styl, chociaż czasem... :3

3.OPI, China Glaze czy Essie?
Nie mam żadnego lakieru z tych firm. Jeszcze.


4.Jak często zmieniasz kolor lakieru do paznokci?
Co dwa, trzy dni. Na wyjazdach (typu obozy) najczęściej mam jeden kolor przez cały czas (ok. 10 dni).

5.Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Czarny, czerwony i od czasu poznania White Hot Love.

6.Ciemne czy jasne pazurki?
Ciemne.

7.Co masz aktualnie na paznokciach?
 Chmurki :3

8.Czy lubisz matowe wykończenie?
Może być. Niektóre wzory lepiej wyglądają w macie.

9.Czy jesteś fanką frenchu?
Wygląda ładnie, ale nie umiem zrobić go tak, żeby był ładny :(

10.Ulubiony zimowy kolor?
Czarny i czerwony.

11.Za lakierami jakiej marki szczególnie nie przepadasz?
Wibo :( Niestety ale kompletnie nie schną na paznokciach. 3h po pomalowaniu poszłam pod prysznic i wszystko zeszło z paznokci :/

12.Czy używasz lakieru nawierzchniowego?Jaki jest Twój ulubiony?
Używam ostatnio Maybelline Express Manicure quick dry.

13.Jakiego koloru lakieru nigdy (lub prawie nigdy) nie nosisz?
Różowy i zielony.

14.Czy używasz preparatów podkładowych?Jakie sprawdziły się najlepiej?
Obecnie są to Eveline 8w1, Odżywka wybielająca i Nail Expert Manicure for Damaged Nails.

15.Ulubione wykończenie lakieru?
Nie mam... lubię wszystkie. Choć najczęściej jest to połysk

16.Wzorki czy prosty,monochromatyczny manicure?
W sumie zależy od czasu. Lubię mieć wzorki na paznokciach - zwracają uwagę, ale proste, jednokolorowe są bardziej uniwersalne.

17.Czy lubisz pękające lakiery (kraki ;) )?
Lubię je, ale nie używam za często.

18.Jakie lakiery znajdują się aktualnie na Twojej wishliście?
Chwilowo szukam odżywki, która będzie działać bez formaldehydu, top coatu, który będzie wysychał szybko i utrwalał... I jakiś ciemny, nasycony granat - jak nocne niebo :3

19.Jaki lakier kupiłaś ostatnio?
Kupiłam Zwykły czarny lakier z Miss Sporty.

20.Lubisz dostawać lakiery w prezencie czy kupować je sama?
I to i to :) im więcej lakierów tym lepiej.

21.Kiedy zaczęłaś malować paznokcie?
Jakoś rok temu (14)

Czujcie się wszyscy otagowani! Wklejajcie linki  do blogów z tagiem, lub odpowiadajcie w komentarzach!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz