2 lipca 2014

Przygaszone Odciski Palców

Cześć Wam! Mam dla Was dzisiaj paznokcie które ciężko mi nazwać [a może mają już nazwę?] - więc zostały Przygaszonymi Odciskami Palców.


Użyłam następujących produktów:
Baza: odżywka Eveline 8w1
Lakier biały: Lovely nr 25
Farba akrylowa basic 324 vermilion (do kupienia w Empiku i sklepach plastycznych)
Top coat: Maybelline Express Manicure (quick dry protecting top coat)

Ewentualnie białą farbę akrylową

<zielona farbka ma tylko charakter paletki na farbę>
Jak to zrobić? - Malujemy paznokieć <w tym przypadku> na biało. Kiedy wyschnie wylewamy trochę farbki akrylowej na paletkę (u mnie zakrętkę farby ) i zamaczamy w niej palec. Nadmiar farby wycieramy. Tu zaczyna się zabawa - odbijamy swój palec na paznokciach (ewentualnie maczając palec w farbie - ZAWSZE WYCIERAĆ!). Teraz czekamy aż czerwona farba wyschnie. Bierzemy skośny pędzelek i biały lakier {ew. białą farbę} i od nasady przejeżdżamy po paznokciu - przygaszając czerwony. Na koniec pokrywamy wszystko top coatem.

Wpojony głos rodziców mówi mi, że są nieschludne - ale moje "ja" mówi, żebym się tym nie przejmowała :D Mnie się podobają :P 
Efekt również jest ładny, jeżeli użyjemy matowego top coatu. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz