30 kwietnia 2014

Ze związanym gorsetem...

Cześć wam wszystkim! Jak zwykle na początku będzie Was mało... ale każdy kiedyś zaczyna.
Dziś chcę wam przedstawić "gorsetowaty wzorek"
Oto co będziecie potrzebować:
Baza pod lakier: tu użyłam Nail Expert Manicure for Damaged Nails 
Ciemny lakier: ja użyłam Miss Sporty 080 (użyj ciemnego lakieru który lubisz)
Jasny lakier do wzorków: mój to Decoration Delia art nr. 1 (możesz użyć innego jasnego lakieru i cienkiego pędzelka)
Top Coat (nie ma go na zdięciu ale...) - użyłam Wibo express growth Fluo top
Sonda (lub szpilka z kuleczką na końcu, wsuwka itp.)
Miejsce, gdzie możesz wylać trochę lakieru - u mnie złamana linijka :)

Po nałożeniu bazy - jeden paznokieć mam złamany jak widać, więc efekt na nim nie będzie specjalnie dobry. (jeżeli o reszcie można powiedzieć coś innego)

Sondą do paznokci robię równoległe kropki czarnym lakierem (u mnie mieszczą się 3, a na serdecznym 2)

Teraz zaczyna się zabawa - lakierem do wzorków robię coś na wzór sznurówki - "przeciągam ją przez wcześniej namalowane dziurki". 
Z resztą - widać :D

Teraz tylko poprawić kropki, i pokryć top coatem. Radzę poczekać aż sznurówki dobrze wyschną, aby się nie rozmazały. 
 Na zakończenie zrezygnowałam z gorsetu na kciuku, a w zamian zrobiłam na nim szalonego królika z szałem w oczach :D

Na koniec pokryć skórki oliwką!


Mam nadzieję, że się wam podobają. Zapraszam już niedługo na kolejne notki!

"On trochę mniej pewnie radził sobie z jej suknią, ale ta też w końcu została zdjęta, tak że Tessa została w samym gorsecie i halce. I zamarła ze wstydu. Do tej pory tylko Spohie widziała ją roznegliżowaną, Will obrzucił dzikim spojrzeniem jej gorset i tylko w części wyrażało ono pożądanie. 
- Jak... Jak to się zdejmuje?
Tessa nie mogła się powstrzymać. Zachichotała mimo woli.
- Sznurowane z tyłu - powiedziała szeptem."
~Kala

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz