25 października 2014

Jak makijaż oka zmienia twarz + trochę LUŹNEJ inspiracji Azją

"Jak makijaż oka zmienia twarz"... to brzmi dla mnie za mądrze :D

Pokażę Wam dzisiaj trochę inny makijaż, bardzo luźno inspirowany Azją, ale tylko na jednym oku. Pozwoli Nam to zobaczyć, jaka jest różnica.

Uwaga uwaga... tylko bez dużego hejtu :D Jest już późno :P 

A więc... może najpierw co ze sobą zrobiłam :D
Najpierw na górnej powiece zrobiłam ciemną kredką, w karmazynowo-wiśniowym kolorze, przedłużając ją w dół. 
Następnie czarnym eyelinerem zrobiłam w miarę cienką kreskę również trochę przeciągając ją w dół. Zaznaczyłam też wewnętrzny kącik oka (próbowałam narysować coś w stylu "V").
Kiedy liner schnął zaznaczyłam białą kredką całą dolną powiekę i lekko roztarłam to palcem i patyczkiem kosmetycznym. Brązowym, matowym cieniem, za pomocą języczkowego pędzelka obrysowałam białą kredkę... mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi :D
Później karmazynową kredką bardziej zaznaczyłam zewnętrzny "kącik" białej kredki. Wytuszowałam rzęsy a brwi zaznaczyłam również karmazynową kredką i wyczesałam. Starałam się trochę tą brew wyprostować i pogrubić. 
Twarzy nie konturowałam i nie "wyrównywałam kolorytu".


To zdjęcie chyba lepiej oddaje różnicę. Co wywnioskowaliście? Pochwalcie się w komentarzu :D
Nie wnioskujcie tego, że jestem zmęczona, mam złe światło (niech żyją zdjęcia o 20) i ogólnie wyglądam jakby mnie coś przeżuło :)

2 komentarze:

  1. Przez to tło i brak polskich znaków w czcionce nie da się czytać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak teraz? Ciągle kombinuję co z tym zrobić, ale nie do końca mi to wychodzi :)

      Usuń